What would you wear?


Vad jag skulle ha på mig till en blå Balenciaga Motorcycle bag?
Frågan är simpel, svaret .. lite mer klurigt.
Eftersom jag alltid har ansett Balenciaga som mer edgy och egensinnat
ser jag inte varför man inte skulle kunna matcha en Balenciaga-väska med
något lite roligare än "trasiga byxor och ett vitt linne".

Skyhöga skor är ett måste, i ren Balenciaga-anda. (Skor från Bronx.)
Jag valde en MTWTFSS-tröja från Weekday som jag slog knut på i sidan.
En spetsbehå som smyger sig fram vid tröjkanten är ju alltid snyggt.
Enkla, svarta shorts med hög midja från Lindex (leggingsen med).
Hatt från en vintage-affär, kommer inte ihåg vilken.
För att piffa upp det - lite smycken och ett simpelt rött läppstift.

Med smycken tycker jag att det är snyggare att slänga på sig det man hittar
än att systematiskt leta ut vad man vill ha på sig, det blir bara fel ofta.
Och ju mer simpelt man kör på annars ju mer kan man balla ut med smycken.

Det, mina vänner, är vad jag skulle ha på mig till en Balenciaga-väska.
Jag tycker verkligen att det är någonting speciellt med Balenciaga,
och det är ingenting jag skulle använda dagligen. För man vill inte
trappa ner på väskans snygghet på något vis.

http://alltomthehills.blogg.se/2009/may/tavling-balenciaga-motorcycle-bag.html
tävla om den, på länken ovan.

Om jag vinner den här väskan ska jag gå runt med en liten liten lapp i den
som det står "just dump him, heidi" på.

På tal om The Hills, varför syns inte Frankie så mycket i The Hills längre?
Om det är någon som är skön så är det den här mannen.

Jag älskar The Hills så mycket, varje tisdag blir jag som galen,
och kollar direkt på morgonen på mtv.com, när det kommer ut.
Ja, det är otroligt löjligt, men så är det.



Obviously urusel photoshoppad bild.


Här är då några av de saker som skulle finnas i min väska.
Vitamin vatten - min nya obsession, jag kan helt enkelt inte få nog och plånboken börjar ta skada.
Moschino's I love love - en parfymerad lotion som jag använder, troligen för ofta.
Stylingvax och hårspray - ett solklart måste.
Boken Eat Pray Love av Elisabeth Gilbert - har man fritid så tar jag till boken direkt.
Sminkväska (ja, det är faktiskt den glittriga saken i högra hörnet) - väldigt bra att ha.
Hade bilden varit något ljusare hade ni också sett ett antal läppstift trilla ut ur den.
Plånboken (imitten på bilden) och nycklarna - ja, självklara val faktiskt.


Som slutord måste jag tacka min underbara kompis som fotograferade.
Tack Eleanor Löfgren! Se hennes hemsida också www.elliiis.com.

Kommentarer
Postat av: The Hills Fanblogg.

vad coolt du har lagt upp det! tack för din medverkan :)

2009-05-08 @ 20:21:20
URL: http://alltomthehills.blogg.se/
Postat av: The Hills Fanblogg.

sv: tycker du det? :P alla har vi olika smak, jag är nog mer på brody hållet ;)

2009-05-08 @ 20:29:12
URL: http://alltomthehills.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad kul att du tycker det!



Haha, ja, Brody är faktiskt en pärla han med.

2009-05-08 @ 20:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0